Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Дніпро, вул. Херсонська, 9А
м. Дніпро, вул. Херсонська, 9А
ПН-ПТ: 10:00 - 17:00
СБ-НД: вихідні

Гарантія на товар

Загальні умови гарантії

  • Гарантійний термін починає діяти з моменту поставки (передачі) товару Покупцю;
  • Гарантія поширюється лише на території України;
  • Продавець здійснює гарантійну підтримку товарів, несправність яких виникла з його вини чи з вини виробника; 
  • Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Строк гарантії щодо кожного товару вказується в технічних характеристиках товару;
  • Гарантія на продані товари передбачає їх гарантійний ремонт або повну (часткову) заміну на подібний або аналогічний товар. Рішення про заміну на такий за своїми характеристиками товар приймається за погодженням з Покупцем у разі неможливості ремонту або заміни на аналогічний. Якщо аналогічний товар підібрати неможливо, то Продавець повертає Покупцю кошти, сплачені за такий товар.
  • Продавець не несе відповідальності за:
    • будь-які можливі збитки, заподіяні іншому устаткуванню або матеріалам, що працюють з товарами;
    • за сумісність комплектуючих із комплектуючими сторонніх виробників;
    • за будь-які збитки (втрати прибутку, припинення ділової активності, інших грошових витрат), пов'язані з використанням або неможливістю використання придбаного товару;

Порядок надання гарантії

Якщо у гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника, ми обміняємо товар на аналогічний, здійснюємо його ремонт або повернемо гроші.

Для того, щоб отримати гарантійне обслуговування Товару Вам необхідно направити Акт рекламації щодо гарантійних зобов'язань на нашу електронну адресу info@sirius-ltd.com.ua. Такий акт рекламації повинен містити опис несправностей, а також до нього повинні бути додані фото, відео або інша документація, що підтверджує факти несправності.

Акт рекламації розглядається протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Після підтвердження гарантійного випадку та визнання рекламації, Вам необхідно направити несправний товар або товар, який містить суттєві недоліки (з повною комплектацією та оригінальною коробкою) на нашу адресу, вказану на сайті в розділі «Контакти», разом з такими документами:

  • документ, що підтверджує оплату (у разі відсутності фіскального чека);
  • фіскальний чек (у разі його видачі під час продажу Товару);
  • копію паспорта та ідентифікаційного коду (якщо Покупець є фізичною особою).

Звертаємо увагу на те, що у разі недотримання вищезазначених умов Вам може бути відмовлено у задоволенні вимог у гарантійному обслуговуванні.

У разі можливості гарантійного ремонту або заміни наша компанія здійснює гарантійну заміну або ремонт Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару та необхідних документів. В окремих випадках цей термін може становити 90 (дев'яносто) календарних днів.

Наші гарантійні зобов'язання обмежуються вартістю Товару на момент його продажу. Ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з демонтажем пошкодженого Товару та встановленням нового. Гарантійний термін на відремонтований або замінений Товар дорівнює терміну, що залишився до закінчення першочергового гарантійного терміну на Товар.

Обмін та повернення

Кожен клієнт протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки може повернути товар, який був придбаний у нашому інтернет-магазині, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів» та інших чинних нормативно-правових актів.

Щоб повернути товар, придбаний у нашому інтернет-магазині, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання, а саме: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність його упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар не був замовлений на замовлення;
  • є документ, що підтверджує факт купівлі такого товару.

Гарантія не надається та не поширюється:

  • на товари пошкоджені Покупцем через неправильну експлуатацію або недбале поводження;
  • на товари, які були встановлені з порушенням монтажних схем та недотриманням монтажних розмірів;
  • на звичайне знос чи вичерпання ресурсу товару;
  • на вихід з ладу через обставини непереборної сили або форс-мажорні обставини;
  • за наявності механічних або термічних пошкоджень або деформацій;
  • у разі потрапляння в товар сторонніх предметів;
  • за наявності слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту або модифікацій;
  • за наявності електричних пошкоджень, викликаних невідповідністю мереж живлення, телекомунікаційних мереж;
  • в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

При поверненні товару Покупцем доставка такого товару здійснюється за рахунок Покупця та його власними силами на склад інтернет-магазину Продавця (адреса вказана на сайті в розділі «Контакти»).

Повернення коштів за сплачений товар провадиться виключно особі, яка здійснювала оплату за товар. Повернення коштів Покупцю здійснюється на підставі його письмової заяви протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання такої заяви Продавцем та повернення йому товару за адресою інтернет-магазину Продавця, вказаному на сайті в розділі «Контакти», за умови дотримання процедури, передбаченої у цьому розділі та у разі виконання вимог, передбачених чинним законодавством України.

Кошти Покупцеві повертаються виключно у безготівковому вигляді на розрахунковий рахунок, який було вказано покупцем у заяві. Якщо Покупець є фізичною особою, то до заяви їй необхідно додати такі документи:

  • акт про видачу коштів при поверненні товару;
  • копію національного паспорта та ідентифікаційного коду;
  • оригінал фіскального чека (у разі його видачі під час продажу Товару);
  • квитанцію про оплату Товару, за який повертаються кошти.

Заповнена та відсканована заява на повернення коштів надсилається Покупцем на електронну адресу відповідального менеджера. Підписані оригінали документів необхідно надіслати разом із товаром.

Письмова заява на повернення товару має містити такі обов'язкові реквізити:

  • Найменування Продавця;
  • Прізвище, ім'я, по батькові Покупця;
  • Найменування Товару;
  • Дата здійснення покупки;
  • Номер накладної;
  • Сума, що підлягає поверненню;
  • Причина повернення товару;
  • Електронна адреса Покупця (e-mail);
  • Номер телефону Покупця;
  • Підпис Покупця;
  • Номер рахунку Покупця, на який здійснюватиметься повернення коштів.

Покупець не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально визначені властивості і, якщо зазначений Товар був спеціально замовлений для Покупця з-за кордону. Підтвердженням того, що річ має індивідуально визначені властивості та була замовлена ​​з-за кордону для Покупця є позначка «Товар на замовлення», яка розміщується на сайті продавця біля опису товару. При підтвердженні покупки Товарів на замовлення менеджер Продавця попереджає Покупця про неможливість повернення такого Товару, якщо він є належною якістю.

ДОПОМОЖИ ЗСУ!
<b>ДОПОМОЖИ ЗСУ!</b>
Модули для Опенкарт 2.x - 3.x